Igår vart det bowling :)


Hallå på er!

Idag har jag jobbat i detta underbart fina väder! och jag kan ju säga att jag har njutit för fullt. Jag gick på ett lugnt schema idag och jag hade ingen arbetsbil så jag gick mellan varje person som jag skulle till och det gjorde mig ju absolut ingenting kan jag ju säga haha! Idag har jag verkligen gått hela dagen, solen har värmt och hjärtklappningen har jag inte känt av alls för att jag har mått så bra av att vara ute och gå.
Dagen har flytit på bra och jag har känt mig SåÅÅåå stållt över att jag verkligen har klarat mig ifrån att röka!!! Nu är det 3 dagar sen som jag tog mina sista bloss!!

Igår tog vi en promenad bort till mina föräldrar och lurade med min lillebror ner till bowlinghallen. Saga hade vi inte heller berättat för att vi skulle bowla och gissa om hon blev glad? :)



Saga väljer klot och skuttar verkligen fram och tillbaka hela tiden av lycka för att hon ska bowla :)



När vi kom hem så vart det lite god kvällsmat innan sängen och en sömntablett gled också ner. Jag kände inte av sömntabletten innan jag somnade och jag låg ändå och vaknade upp nästan hela natten. Riktigt jobbigt när man ska kliva upp och jobba.

Snart ska jag lägga mig i ett varmt  och skönt bad. Känner att jag behöver det! Även om det har varit underbart väder idag och att jag alltid är på gott humör så har jag ändå känt mig less, trött, grinig och osocial på något konstigt sätt. Så nu blir det att bara luta sig tillbaka i badet, andas och tänka positivt..

Ha en riktigt trevlig kväll!
Kramar till er <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du får sova i natt stumpan!



Fin Saga är på bilderna, hon ser ut att passa bra i bowlinghallen!!

2010-03-12 @ 20:32:02
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Sandra - Magsäcksoperation i siktet

Å du ser då inget! Vinkade som en tok åt dig när du körde förbi mig vid trunna kyrka i söndags. ;P

2010-03-16 @ 08:40:13
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0