God morgon :)


Jag vet inte vad det är men jag har börjat vakna så tidigt på mornarna. Vaknar vid 07:00 ungefär och har jag tur så somnar jag om igen men oftast så blir det ju att man slår på tvn och kikar lite.
Ligger just nu i sängen och drar mig, tittar på nyhetsmorgon och väntar på att jag ska känna för att kliva upp och göra frukost till mina 2 tröttizar :)

Det blev inga slingor igår. Mamma blev för trött och så skulle hon upp och jobba idag så efter att hon har slutat idag blir det av i stället, men det gjorde ju inte så mycket eftersom att jag kom på att jag behöver köpa en till färg pga att jag har så mycket och tjockt hår haha.

Jobbigt är det att vara utan ciggaretter också!! fyy. Det blir inge  kaffe till frukosten för min del nu i alla fall, inte så länge det är jobbigt eftersom att man blir extra röksugen då!

Nu ska jag väl hoppa upp och göra lite frukost.
Ha en trevlig morgon :)

Kramar

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0