God morgon på er :)


God morgon :)

Väntar just nu på att pappa ska vara snäll och skjutsa in mig till mora, jag har ju ett sånt där roligt möte på arbetsförmedlingen som jag ska på *suck*
Vad  ska jag säga denna gång? Jag känner mig dum varje gång jag är in dit eftersom att det är sån stor press på att jag måste söka jobb samtidigt som jag känner att jag inte har tid  för det eftersom att jag jobbar en del som vikarie och inte har någon bil så att jag kan åka runt och söka jobb.
Jag vill helst besöka platser personligen när jag söker jobb. Jag tycker att det känns så opersonligt att ringa eller skicka papper... Men sen så finns det ju inga jobb att söka heller om man kikar på olika annons sidor.
Jaja jag får väl se vad dom säger. Jag har i alla fall jobb över sommaren och jag jobbar ju lite varje månad så jag tycker att dom borde vara nöjda med det ändå :) Det är ju jag haha.

Köpte ännu en ängel igår.. :) Jag älskar änglar! Lägger ut en bild på den senare..

Vad har ni för planer idag?

Kramar <3 

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0