God morgon!



Bild på Saga förra våren precis innan vi tog av stödhjulen :) Tänk vad tiden går fort!
Saga längtar verkligen till det går att ta fram cykeln och börja cykla igen.

Igår ringde hon mig när jag var på jobbet och var helt överlycklig och och sa det "Mamma, mamma gissa vad jag har fått för någonting! Jag har fått en lös tand och nu ska jag tappa den!"
Superglad var hon och Benny berättade att hon hade skuttat runt och sjungit på (Min tand är lös) haha.
Som sagt, tiden går fort!

Nu på morgonen har det blivit en promenad till dagis med Saga, tagit reda på tvätt, skrubba badkaret, städa Sagas rum, fluffa kuddar i soffan haha och nu är det dags att maskera sovrummet.
Benny har redan börjat och jag hör verkligen hur han stönar och suckar så det är lika bra att gå och hjälpa honom innan jag blir galen på hans ljud! :D

Vi höres!
Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, typiskt karlar... Allt är så himla jobbigt!

2010-03-18 @ 11:50:42
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Ja, visst är jag duktig? =) Haha, men men kommer liksom in i det, gör vad som måste göras å måste släppa på krav å måsten för att minska på stressen!! Du skulle också fixa det =)



Ja, visst är det spännande med beskedet... Jag har ONT i magen idag, så mycket kan jag säga...



Allt bra fortfarande med rökningen? Hur är det efter helgens "strul"? å hur går det med er produktion =) om du förstår vad jag menar!! Kramis på dej.

2010-03-18 @ 14:56:56
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0