En tur till mora!


Gomorron på er!

Vaknade 07:30 pigg som en nötkärna :) Blev förstås överlycklig över att se vilket underbart väder det var ute.
Pratade med Linda lite igår och hon skulle in till mora idag så då velade jag gärna följa med en sväng. Det är ju som sagt svårt att komma iväg om man skulle känna för det när man inte har någon bil.

Idag är jag glad!! Och varför? kan berätta sen :)

Vad ska ni hitta på idag?
Jag måste köpa lite smink inne i mora. Nu har det varit slut aldeles för länge :) eller slut är det väl inte men jag hatar när man får skrapa av det sista.

Återkommer senare igen :)

Kramar till er <3

Kommentarer
Postat av: Therese

NYFIKEN!!!! =) Hoppas ni får en fin dag i Mora!!

2010-03-22 @ 10:54:24
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Ja, så ser han ut min far... Å lika är vi nog ja =)

Jag smsar med dej... Mycket spännande å intressant =)

2010-03-22 @ 12:02:05
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0