En tappad tand!


Vilken underbar morgon att vakna upp till! Solen sken i morse när jag tittade upp och termometern visade 9,6 grader varmt ute :)
Vaknar tidigt nu för tiden och vet ej varför men samtidigt så tycker jag att det är skönt eftersom att man hinner med mycket mer utav det man vill. Vaknade 07:30 occh låg i sängen och drog mig ända tills nyhetsmorgon började kl 09:00 Saga kom intrippandes kanske en halvtimme innan. Det gjordes frukost, Saga satt och klagade över att hon inte kunde tugga eftersom att det gjorde ont i den lösa tanden.

Helt plötsligt hör jag Saga ropa TANDEN! Jag tittar dit och där sitter hon med stirrande blick och ser lite  småchockad ut med en tand i handen :)



Hon vart superlycklig och kunde genast äta :) Tanden lades i ett glas och Saga funderade hur tandfen ser ut. Så nu får vi väl se om "tandfen" kommer och lägger i någon peng i glaset i natt :)

Nu ska vi göra oss i ordning och ta oss en promenad ner och handla.

Ha en underbart fin dag! <3

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0