Drömsängen ?


Hade jag haft en sån här säng så kanske jag hade sovit bättre om nätterna haha :)



Mitt ultimata sovrum är ett STORT sovrum med en riktigt härlig himmelsäng ungefär som detta. I anslutning till sovrummet ska det finnas en walking clouset och ett badrum haha :)
Men innan jag får mitt ultimata sovrum så ska jag bli miljonär först så att jag har råd med mitt ULTIMATA HEM!!

Drömmar, drömmar, ja drömmar kan ta oss vart som helst egentligen.

Idag jobbade jag till 14:00 och efter det vart det en långpromenad som snart kommer att kännas ganska onödig när jag har fått i mig lite godis!
Det är ju trots allt Lördag och min lilla TIGER
 


                                   





har blivit lovad av sin mamma att titta på filmen "up" och äta godis och mysa medans pappa Benny är hos sin kompis och tittar på tråkig fotboll.
Jag lovade Saga igår att vi skulle göra det idag pga att jag var för trött för att se film igår och velade bara lägga mig i ett bad. Men så kom jag ju på att det är final i melodifestivalen kl: 20:00 även om jag inte tittat på melodifestivalen så brukar jag vilja se finalen i alla fall men nu har jag ju lovat och det känns ju helt klart viktigare med en myskväll med sitt barn än att titta på melodifestivalen eller hur? :)

Jag ska nog inte äta så mycket godis, ska nog hellre ta en kopp te och någon smörgås i stället ;)

Ha en underbart skön lördagskväll! <3

Kommentarer
Postat av: Sverrehedvig

I love this page.

2011-03-10 @ 08:48:56
URL: http://sverrehedvig.blogfuture.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0