bröllop.


Godagens.

Satt och kikade lite på tradera vilket jag inte har gjort på väldigt länge. Jag skulle egentligen kkika på lite saker tiill hemmet men hamnade på kläder och sedan klänningar och fick syn på en fin bröllopsklänning. :)



1999:- skulle dom ha för denna.
Jag har ju själv sagt det att om jag ska gifta mig så ska jag gifta mig med någon rik eller så ska jag gifta mig i Las Vegas haha.
Mest sagt på skoj då så klart :)
Men visst är det väl så att vi alla har drömt om att gifta oss. Men jag har ändå inte sett det som ett måste.

Men drömmarna om hur mitt bröllop skulle se ut är ju många. Jag har bla drömt om:

*Ett helt vanligt och originellt bröllop här omkring.
*Ett bröllop i norge uppe på ett berg vid en söt liten kyrka med utsikten utöver fjordarna. (Jag är ju halvnorsk)
*Ett riktigt stort lyxbröllop i New York som på film haha.
*Ett bröllop i smyg på en strand helt ensamma i ett tropiskt land.
*Ett bröllop Med 1700-tals tema. :D

Som sagt drömmarna är många och jag antar att jag inte kommar att uppleva någon av drömmarna. Det är ju riktigt dyrt att gifta sig.
Eller så kan man ju helt enkelt göra som i sex and the city filmen och gifta sig borgligt eller vad det heter och sen gå ut och äta på en resturang och nära och kära står för sin egen mat haha :)

Efter att ha vaknat och ätit frukost så har jag småpysslat lite här hemma och nu ska vi ut på en promenad i det underbara vädret. I morgon skulle det inte bli lika fint så då får man väl passa på idag :)

Önskar er en riktigt bra dag!
Många kramar

Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte fin klänning å billig!! Kom ihåg att jag har en till salu oxå =) Haha =) Hoppas ni har en trevlig kväll i mora ikväll! KRAAAAAM

2010-03-06 @ 22:46:28
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Emelie

Ja just ja det har du ju :)

Ja det var verkligen billigt pris. Dom hade flera stycken olika för det priset. Förstår inte hur det kunde vara så billigt.



Vi hade jätte trevligt igår :)

Men det känns att man har kommit ifrån det där utelivet.



Många kramar till dig!

2010-03-07 @ 12:20:23

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0