Bilder ifrån igår. vasaloppstältet.


Godag :)

Igår vart det ju som sagt utgång. Linda kom hem till mig och min storebror Daniel kom också hit :)
Vi hade trevligt och åt lite god mat.

Det värsta jag vet är att gå ut på vintern för det är ju sååååå himla kallt och nackdelen med att gå ut på vasaloppstältet är att man får köa. Och tro mig vi köade.
Det tog oss ca 45 min att ta oss in i tältet och då kan jag ju tala om att känsel i fötter och händer var minimal!
Ändå hade jag ett par vanliga strumpor, ett par raggsockor och ett par stövlar.

Jag fick lov att ta en bild på en tjej som stog precis framför oss. Hur kan man vara så dum att gå ut i sånna skor! Hon lämnade kön tillslut och åkte hem tror jag och det kan jag ju förstå.

Kolla själv



Brr säger jag bara!

Här är lite flera bilder. Klicka för att få större storlek.

   

   

   

 

På bilderna:

*Jag.
*Linda i svart klänning.
*Min storebror Daniel.
*Therese som var jättegullig och skjutsade in oss.

Jag tror att det var 3 år sedan som jag var ut på tältet sist och då var det ungefär dubbelt så mycket folk som  det var nu och folket blev mindre och mindre hela tiden tyckte jag, men vi hade skoj i alla fall.
Jag såg nästan ingen som jag kände igen heller, kanske 4 personer sammanlagt.

Dom stängde redan klockan ett så det blev inte så sent hem men aldeles lagom för att komma hem och stoppa i sig något att äta.

Man blir ju alltid så hungrig när man har varit ut :D

Idag mådde jag prima när jag vaknade. Kände inte alls av gårdagen vilket var väldigt skönt :)

Nu blir det myskväll på soffan :)

Många kramar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygg du är då :o <3

2010-03-07 @ 20:33:58
Postat av: Therese

Vilka snyggingar =)



Ser ut som om chaffören oxå dricker vin =) Fyyy!

2010-03-10 @ 15:35:56
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Emelie

Haha ja therese det ser ju ut som det :) Säkert att du inte drack något? haha.

Kram

2010-03-10 @ 18:25:49

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0