Helgen = Student och sommarblomster :)


Godmorgon <3

Ligger i sängen och drar mig :) Saga ligger fortfarande och sover och det är tomt efter att Benny åkte igår. Vi har haft underbart fina dagar nu med sol och värme *äntligen* Det har väl blåst lite kallt ibland bara men vädret gör ju att man har fullt upp, även om man inte gör något så vill man ju bara sitta och njuta av att solen är framme eller hur? :)

I fredags var det ju student och vi åkte in till mor för att titta på Benny syster Helena och Saga var lyckligt lottad att få åka lite raggarbil med henne :) Själv har jag aldrig åkt raggarbil men min tur kommer väl den också haha.
Efter vi varit i mora så åkte vi hem till kära svärmor som hade gjort den efterlängtade goda köttgrytan :P Gissa om jag åt mig mer än mätt haha..
Det var en trevlig dag och när vi kom hem så tvärslocknade vi alla tre :)




Mina <3:an när vi väntar in Helena.



Saga och Helena.



Här åker dom raggarbil :)


I lördags planterade jag blommorna och satt ute och njöt i solen. Dumma jag smörjde inte in mig med solkräm så gissa om jag var knallröd på benen, armar och bröst senare. Det värsta av allt var låren som brände och sved rejält och efter att ha böjt mig otaligt många gånger när  jag planterade så kan jag säga att igår hade jag världens träningsvärk + brännvärk på benen :S
Synd att vi inte tog en bild på den snygga brännan haha. Jag hade haft klänning på mig så när jag tog av mig den så såg det fortfarande ut som att jag hade klänning på mig haha..

I helgen har vi ätit gott. Grillat, melon och jordgubbar *mums* :P
Jag älskar verkligen melon och jordgubbar när det är fint väder.. Det är ju nästan ett måste att äta det då och såklart glass också, helst isglass när det är varmt :)



Här är lite planterade blommor :)










Och här sitter lilla sessan med lite väl slitna byxor men enligt henne "Favvobyxorna" Så hon får väl ha dom då :)

Tänk vilken skillnad det blir direkt när man fått lite blommor planterat, jag verkligen njuter av att titta på dom :)

Igår hade jag en sån där känslig dag igen. Bara grät och grät haha tänk hur hhormonerna kan ställa till.


Nu ska jag upp och fixa lite frukost för idag ska vi följa med mamma och mormor till falun och kika en sväng. Vi ska dit för att mormor ska på sjukhuset men då kan man ju även passa på att kika i butiker som inte finns i närheten här tex plantagen och rusta :)



Hoppas att ni har haft en riktigt trevlig helg och att ni får en fin dag idag.
Kramar till er <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0