Underbart härligt...


Hej på er! Hoppas att allt är bra..

Med mig är det helt fantastiskt just nu :) Det kan ju inte bli bättre när det har varit strålande väder och min älskade Benny har kommit hem :)
Vi har bara njutit och tagit dagarna som dom kommer. Igår åt vi våran första mjukglass *mums* gissa om det var gott :)
Idag när vi lämnat Saga på dagis så tog vi oss en promenad ner på orsa för att gå ett ärende på banken och så satte vi oss och tog en fika på cafét :) riktigt riktigt mysigt och solen värmde såååå skönt men lite för skönt med tanke på hur solbränd jag blivit haha jaja man får väl skylla sig själv lite också men ute i solen har jag då varit och mera vill jag ha :D

Har ni njutit något av solen och värmen nu då?

I lördags var det dop för lilla wilma också :) så himla söt var hon och allt var jätte fint verkligen. Vi var i en liten fäbodvall som heter dödbyn och tur med vädret hade vi för att strax efter dopet när vi kommit tillbaka till orsa så kom spöregnet :)

Här är lite bilder ifrån dopet



Malin (mamma till wilma), Frida (moster till wilma) och såklart lilla Wilma :)



Saga står och sjunger <3



Malin och lilla prinsessan :)



Dop presenten ifrån oss. En jättesöt dress och ett halsband med en skyddsängel :)

Nu är Benny borta och fiskar och jag och Saga ska bort till mina föräldrar en sväng.. Saga ska få sova över där vilket hon jämt ser fram emot. Det där kommer man ju ihåg själv när man var liten, vad kul det var att sova borta :)

Ha en trevlig kväll <3
Kramar!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0