Twilight på lördag :)


Hejsan..

Jag har precis reserverat biljetter till Twilight Eclipse, så att jag och älsklingen kan gå på bio på hans fördelsedag :)




Har ni sett twilight filmerna?
Om inte så säger jag bara att det berdo du göra!!:)

Det tog ett bra tag innan jag och Benny såg den första filmen och jag tyckte att alla tjatade om att man skulle se den och att den var så himla bra och att man blev så kär när man såg den. Jag himlade med ögonen och tänkte jaha jaja man får väl ta och se filmen någon gång då men jag trodde inte att den skulle vara så bra..

När jag och Benny väl såg den så kan jag ju erkänna att så bra film hade jag inte sett på länge och kär!! Ja det kan jag ju säga att man blev!
I början föll inte Edward mig i smaken och jag tyckte väl att alla hade överdrivit lite om att bli kär i honom men ju mer filmen gick så kan jag ju säga att ja kär i Edward blev man ju faktiskt!! :) Alla underbara ord, blickar, omtanke och JA ALLT spelade in så att han blev världens dröm!
Det var en riktigt spännande och kärleksfull film!! och man blir riktigt tagen.
När 2:an gick på bio så gick vi på den och nu går 3:an på bio och Benny fyller år så vad passar bättre än att då kanske ta en bit mat på resturang först och sen på bio :)




Idag har dagen varit lugnare än igår på jobbet. Dagen har varit bra och vädret har varit regnigt men det är ju bra arbetsväder :)
Jag har haft en obehaglig känsla i bröstet hela dagen, det blir som hugg eller att det sticker till vid inandning. Jag har ju haft så förr och det har säkert du också men det är det att det har pågått hela dagen och precis på samma ställe :S
Vet inte alls vad det kan vara men får hoppas att det går över..


Nu i morgon är jag ledig så då blir det simskola med Saga och sen åker vi in till mora en sväng för att köpa present åt pappa Benny <3


Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Therese

Det blir nog bra, hoppas ni får en jättemysig kväll. Men tycker det är tråkigt att ni inte kommer till mej! =( Jag har inte sett de filmerna, men ska... Någongång! Kramar!

2010-06-30 @ 22:32:03
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0