Smart vakumförpackning!


Mitt uppe i allt kaos i skrubben idag så fick jag syn på en vakumpåse som jag inhandlade för ca 3 veckor sen.
Tanken med den var att försöka sig på att vakumpacka täcken och kuddar (Sånt som tar onödigt stor plats) och jag slet tag i kuddar och täcken på en gång för att prova denna grej och se om det fungerade.
Jisses vad häpen jag blev och så himla glad över att se att något så klumpigt och stort kunde bli sååå platt!!



Här har jag tex pressat in 9 olika stora kuddar i en sån där påse "dom rymmer mycket!"




Platt som en pannkaka haha :)
Man suger ur luften med hjälp av dammsugaren.


Jag hade bara köpt en påse för att prova på men jag fick lov att åka in till mora för att köpa några till så klart.
Verkligen ett tips ifrån mig!! Dom kostar endast 30:- st på dollar store och verkligen en smart lösning.

Jag packade in alla kuddar och täcken som jag har och även vinterkläderna!! :)
Så nu löste jag mitt skrubbrensande lite lättare men om man  tänker på hur det ser ut i hallen just nu så vet jag fortfarande inte vart jag ska göra av allt!
Hallen är proppfull med saker ifrån skrubben och hallen är ändå dubbelt så stor! och ändå så är det fullt med saker kvar i skrubben! Då kanske ni kan förstå vad fullt det är och hur mycket som knuvats in där..
Jag har kört en full bil med saker ut till garaget men det är mycket kvar som ska ut men först måste det gås igenom och sorteras upp i kartonger eller säckar *pust & flämt*

I morgon kl 9:00 ska jag på möte genom jobbet angående hygien som håller på ett par timmar sen blir det att åka hem och ta tag i det sista.
Saga har jag precis skjutsat ner till hennes faster så hon får sova där inatt :)

Gonatt och sov så gott <3


Kommentarer
Postat av: Helena :p

Sån där ska jag fan oxå köpa :p

2010-06-16 @ 17:12:22
URL: http://[email protected]

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0