Simskolan..


Har precis kommit hem, slängt Saga i duschen & skärt upp melon som jag nu sitter och avnjuter vid datorn :)
Det var terror att vakna tidigt i morse men efter ca en halv timme så känns det ju ganska ok ändå när man vaknat till liv... Vi åkte ner och hämtade Sagas faster som velade med för att se vart det hela skulle vara någonstans eftersom att det är hon som ska följa med Saga dom dagar som jag jobbar..

Till en början var det lite kyligt när vi stog utanför bassängerna och väntade men sen när vi kom in och Saga fick byta om så var det riktigt skönt ute, säkert 20 grader trots att det var tidigt..




Här står hon riktigt laddad och redo för att dom ska sätta igång :)




Här får hon hjälp med att flyta med simdyna på rygg :)




Efteråt så stannade vi ju självklart kvar en stund så att hon fick plaska runt i äventyrsbaassängen för dom mindre :)


Dom var 8 stycken i gruppen som skulle lära sig simma och som tur var så hade hon en kompis som också skulle gå simskolan..

Just nu funderar jag på vad vi ska hitta på av den här dagen.. Benny fyller år till helgen så jag ska in till mora och köpa present åt honom men jag vill också bada känner jag :)
Jag blev så sugen nu när vi var ner till bassängerna och idag är det ju riktigt fint väder ute... Jaja vi får väl se hur denna dag blir.. Jag vill ju ta vara på den nu innan jobbet drar igång känner jag..


Ha en riktigt trevlig dag!


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0