Rensning i skrubben kanske??


Godmorgon på er!

Idag tror jag att det blir rensning i skrubben, jag har gått och dragit på det allt för länge nu och känner att snart så får jag panik.
Eftersom att Benny inte är hemma så ska jag nog köra upp bilen framför och lasta ut en massa skit i den för att sedan köra bort det i garaget där det får stå tills jag vet vart jag ska göra av det någonstans.
Det är ju det att garaget rymmer endast en bil och eftersom att det är ett måste att ha bilen där på vintrarna så måste jag hitta någonstans att göra av sakerna innan vintern.
Det bästa hade ju varit att ha loppis på allt, det är ju inget som man vill slänga och det ärju heller inget jag kan spara eftersom att jag inte har plats för det *suck*
Haha krånligt det kan bli va?..

Jaja men bara jag får ut allt ifrån skrubben här inne så att man kan röra sig där i alla fall, vilket man inte kan göra nu..
Vi får se om jag orkar ta det idag, jag hoppas det i alla fall.


Det rör dig i magen <3

Nu på morgonen när jag legat på rygg så har jag kunnat känna hur det stramar och magen blir hård och putar lite extra, precis som att bebisen trycker sig utåt :)
Men jag har inte känt några sparkar än så länge..


Undrar vad det är för en lite knodd där inne egentligen. Nu när Benny kommer hem på fredag så blir han hemma i en vecka för på onsdag nästa vecka så är det dags för ultraljud och det vill han ju inte missa :)
Det ska bli riktigt spännande faktiskt *längtar verkligen*

Nu ska jag väcka lillskruttan och göra lite frukost.. Jag är en riktig frukostmänniska, det ska vara juice, ägg och gott bröd med goda pålägg :) Frukost är riktigt gott!
Nuär ju jag en sån som älskar ljust bröd vilket inte alls är nyttigt, men jag är uppvuxen på ljust bröd och det är det godaste tycker jag. Vad är godare än en riktigt god baguette eller färska frallor helst med vallmofrön på :) mumms mumms :P

Ha en riktigt trevlig dag nu.
kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0