Nu är helgen över "igen"


Ja helgerna bara försvinner tycker jag men idag behövde jag ju inte ta farväl av mitt hjärta i alla fall eftersom att han blir hemma en hel vecka nu :)
Vi har haft en bra helg trots vädret.



Bild ifrån köksfönstret. Det regnar rejält och det är riktigt tråkigt och ruggigt.



Så jag och Saga bakade lite dumlekakor :P Mums. Perfekt bakväder.



Vi tog också en tur till mora så att Benny kunde köpa sadel mm till sin cykel så vi kunde ut och cykla när det blev uppehåll.



Jag köpte lite hjärtan :) Ett som fick hänga i dörrfönstret.



Ett med budskapet HOPE.



Och ett med KÄRLEK :)


Igår blev det grillnig hemma hos mina päron och sen åkte vi ner och bowlade och gisse vem som var "uppe i varv" :)
Jo Saga, som hade en kanon kväll då det gick jättebra för henne i bowling och sen fick hon spela lite andra spel efteråt i "spelhallen" kl var vid 22 tiden när vi kom hem och då blev det sängen på en  gång :)

Idag har vi haft en cykeldag. Det har varit mestadels soligt men väldigt kallt tycker jag. Vi cyklade och hälsade på svärmor och sen hem till mina föräldrar och hem igen. Det är riktigt skönt att cykla och Saga ska ju självklart cykla först överallt :)

Har ni haft en bra helg??

Nu börjar jag att få lite panik och ganska stor ångest inför att jag ska börja jobba. Jag känner verkligen att jag inte vill jobba, och det beror väl på att jag har jobbat varje sommar och aldrig fått ha semester. Det är ju så det är när man är vikarie eller ha pluggat då man måste ha praktik istället för lov.
Jag vet ju att nu är det bara att jobba jobba och tiden går väl ganska fort ändå bara det att det betyder ju även att sommaren går fort och när jag har jobbat klart då är det höst!! Fyyy vad sorgligt det känns.
Men näste sommat dåååå dåå får jag vara hemma i alla fall :) Med mina underbara barn!! och sola och bada och äta glass och leka :) *längtar dit*

Nu är det bara 3 dagar kvar till Ultraljudet!!! *Spännande det ska bli..
Men vi ska då inte ta reda på vad det är  för kön. Jag tycker att det är en stor del av det hela och spänningen att gå och klura och fundera och sen när dagen verkligen är kommen att fåå höra barnmorskan tala om att det är en liten, ja vad det nu än är.
Det är ju inte meningen att vi ska veta det heller och det känns som att det är en "modegrej" att ta reda på det idag..
Det är ju säkert jätteskönt att kunna planera och köpa kläder i en speciell färg men 100% säker kan man ju aldrig vara tror jag.
Och tänk på människorna runt om en som väntar också, det är ju en stor spänning för dom att sedan höra vad det blev för något..

Nej jag tycker att det får vara med den saken.. Vi VILL gå och vänta och känna spänningen och fundera :)


Tittade ni på bröllopet mellan prinsessan och Daniel igår nu då?

Jag bryr mig inte så mycket men jag kikade i alla fall under tiden dom var i kyrkan och när dom åkte häst och vagn. Daniel såg verkligen nervös ut där i kyrka och lite fega med kyssar tycker jag att dom var. Sen tyckte jag synd om dom 4 poliser som sprang brevid den där vagnen i en halv timme haha... Jag hade då dött :)


Ha en trevlig kväll nu.

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Syedveronika

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar

2011-11-16 @ 08:12:11
URL: http://syedveronika.blogyears.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0