Kändisträff och fullt med skoj :)


Hej på er.
Hur har eran dag varit?
Vi har haft en riktigt riktigt bra dag i dag. vi tog oss en cykeltur ner på campingen och köpte glass och spelade lite minigolf :)
Det känns ju lite som att man vill hitta på så mycket som möjligt nu eller åtminstonde umgås så mycket som möjligt nu innan jobb för hela sommaren drar igång!! Det blir ju ingen semester för oss men dom dagar vi väl har tillsammans ska vi nog göra vårat bästa av :)

Jag har 4 dagar i rad som jag har ledigt i sommar som mest och då funderar vi på att dra ner till småland en sväng och gå på Astrid Lindgrens Värld och efter sommaren så hoppas vi på att få komma iväg till norge eftersom att det var så länge sen som man hälsade på släkten 6 år sedan nu :S Så det skulle vara riktigt skoj. Hoppas att det blir så i alla fall.. Men man vet aldrig.

Här kommer lite bilder ifrån idag..



Inte det lättaste men kul i alla fall :)



Saga var riktigt duktig och Benny hade turen och vann men nästa gång då jä*lar ska jag ta han haha :D



Här gör man ett försök :) Efter att vi golfat färdigt så cuyklade vi till Daisys för att äta lite junkfood och utanför så träffade Saga på en av sina idoler...




Jajjamensan Kalle Moreus så klart. Hon fick prova hans keps och det häftigaste av allt var att Benny och Saga gick fram till honom och Kalle skulle visa på sin telefon en bild på hans katt som också hette Saga men han hittade bara en bild på sin andra katt som hette Benny hahahaha :)
Vilket sammanträffande ellerhur?
Efter att ha slängt i sig ett helt meal mat så cyklade vi till leksaksaffären.



Där Saga fick köpa sig en hårspray med rosa färg :)



Som även bästisen Emma fick i håret. Så här har dom sprungit utanför med knallrosa hår och sjungit låten Underbart, så söta sååå och så fick jag ju såklart lov att filma dom på videokameran när dom stog och sjöng så fint :)


Nu är det badet som gäller för Saga, Benny spelar tv spel och jag sitter brevid i soffan och njuter av stunden tillsammans med mina älsklingar innan allt drar igång på allvar..
Jag har en känsla av att denna sommar kommer att gå väldigt fort men jag hoppas att den kommer att vara fylld med skoj ändå och fina sommriga, varma och härliga dagar.
Hoppas inte ni också det?

Trevlig kväll <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0