En dag i falun men ingen shopping.


Det blev ingen shopping idag mer än lite tvål, spray och solkräm på rusta. Just sånt där som är slut hemma. Herregud vad mycket fint det fanns som  jag velade köpa men det var dock alldeles för dyrt för att jag skulle känna att  det var värt pengarna. :S

Det var trevligt att bara komma iväg en sväng tycker jag och äntligen fick jag se hur min kusin Malin bor också eftersom att vi tog en sväng förbi där :) Verkligen jättefin lägenhet har dom och centralt, perfekt.



Vi köpte en fin blomma till Malin.



Hemma hos Malin blev det fika :) Saga, Enya, mamma och mormor.

Vi skulle springa över till gruvgatan 13 (inredningsbutik) som låg precis över gatan men klockan var mer än vi trodde så vi hann tyvär inte med det. Vi får ta det nästa gång i stället.

På vägen hem så var vi alla trötta och det var så länge sen som jag satt i ett baksäte och det är såååå skönt och avslappnande så jag skulle kunna åka dubbelt så långt. Jag fick flashbacks om känslan när man satt trött i baksätet som liten när vi reste till bergen i norge :)
Pappa är ju därifrån och det är ju ca 92 mil dit så det blev en rejäl bilfärd när man skulle dit. Pappa körde både dag och natt och på morgonen var man framme :) *mysigt*
Nu är det tyvär 6 år sedan som jag var dit och hälsade på släkt. Jag känner att jag verkligen vill dit snart. Nu ska jag ju jobba hela sommaren men kanske i höst..

Nu blir det sängen.

Nattinatti <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0