Dag1 av 8 veckor avklarad.


Ja det var ju skönt att det går frammåt i alla fall haha :)
Min dag har varit helt ok men det har varit fullt upp. Jag har verkligen haft något att göra varenda minut på jobbet idag.
Saga har tillbringat dagen på simskolan, varit med faster och resten av dagen på dagis och vem tror ni stog helt överlycklig vid dagisgrinden och viftade med armarna när jag kom?? Jo min älskade lilla prinsessa och mammahjärtat slog dubbelslag.
För det är ju så att när man inte har jobbat på ett tag och Benny har ju varit hemma ett halvår så då har hon ju inte varit på dagis så mycket utan bara 3 dagar i veckan 5 timmar om dagen... Så nu när jag har varit en heldag på jobb och hon en heldag på dagis så har vi saknat varandra sååå mycket :)


Jag fick också både en god och en riktigt tråkig nyhet idag.
Nämligen att jag fick ett nytt schema idag (eller nytt och nytt) Det är samma shema som innan bara det att dom hade ändrat plats på 2 helger!!
Så nu den här helgen skulle jag egentligen ha jobbat men är i stället ledig vilket jag blev lite förvånad över men glad såklart eftersom att jag ska upp varenda dag i ca 2 veckor så jag såg ju min chans att ta det lugnt i helgen plus att Benny fyller år på lördag vilket betyder att vi kan fira honom och hitta på någonting skoj :)

Den tråkiga nyheten var ju att efter att ha granskat schemat så såg jag ju att helgen v 29 då vi har planerat att åka iväg på tex Astrid Lindgrens värld eftersom att jag då är ledig 4 dagar i rad och då är enda tidpunkten att planera en liten resa plus att Benny tagit ledigt vecka 30 SÅÅÅ JOBBAR JAG!!
Dom har alltså skiftat dom helgerna med varandra och varför har jag ingen aning om...
Men men nu är det ju så och eftersom att jag är vikarie så kan jag ju inte bestämma eller ändra något *suck*






Så det blir nog ingen semester.. Kanske att mantar en helg och åker på någonting tillsammans då....


Så jag har haft en minst sagt full och blandad dag.. Hur har eran dag varit??


Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0