Bad-dag. Längtar till i morgon :)


Idag blev det en tur ner till campingen för att Saga velade så stort bada. Jag tycker att det var på tok för kallt ute och alldeles för molning för mig men vi åkte ner för hennes skull i alla fall :)



Barn är väl otroliga på att skaffa vänner fort :) Här träffade hon på en tjej som hette Jennifer och dom lekte och skvätte vatten för fullt.



Här håller jag "kulan" på att skjutsa runt Saga. Både jag och Benny var ut och vadade i alla fall. Riktigt riktigt isande kallt till en början men sen så blev det ju faktiskt skönt.



Sen träffade hon på grannbarnen så hon fick hoppa på och åka lite "vad det än heter" :)



Och hemma igen så blev det ytterliggare vattenskoj :)


Så idag har varit en riktig bad dag för Saga i alla fall.. Faster Helena kom ner till campingen när vi var där och hon följde med oss hem en sväng också (alltid trevligt med hennes sällskap) :)
Efter maten så bakades en äppelpaj som vi åkte och bjöd mina päron på. *mums*


Jag vet  inte riktigt om jag kommer kunna somna inatt haha.
Jo då men i morgon är det ju en stor dag faktiskt :)
Imorgon är det ju dags för ultraljudet. Så kl 10:30 befinner vi oss inne på lassarettet i mora för att få se våran lilla klimp i magen :)
Det ska bli sååå kul. Saga får också följa med och kika.
Vad vi har sett fram emot ultraljudsdagen och nu är det redan i morgon :) Tiden går så fort!
Imorgon går jag även in i v 19 :)


Har du vågat bada i sjön än?

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Helena

Alltid lika trevligt med erat sällskap oxå :D

2010-06-23 @ 00:55:36

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0