Uppdatering i morgon.


Helt slut har jag varit idag.
Sov inte så många timmar natten till idag och klev ju upp för att jobba hela dagen till kl 16:30. Runt 14:30 satte jag mig ner en stund på jobbet och började gäspa som en galning. Helt toktrött blev jag..
Efter jobbet så vvar vi bjudna på kalopps hemma hos min mamma och pappa vilket var suveränt gott. Precis vad jag var sugen på också :)
Efter maten däckade jag i deras soffa, jag som aldrig sover på dagtid men idag var jag extremt trött.
Typiskt var ju också att jag hade önskat mig rejält med regn och just under tiden som jag sov så hade det ju spöregnat i ca 1 timme och så var det ju över när jag vaknade. Jaja luften var betydligt skönare och svalare efteråt..

Att blogga är som ett gift. :)
Nu har jag inte skrivit på flera dagar igen vilket gör att jag får dåligt samvetet och känner för varje dag att jag "bara måste"
Skulle ta någon bild på magen nu tänkte jag eftersom att jag idag gått in i v 23 :)
Men kamerans batteri svek mig och får nu stå på laddning över natten..


Hoppas att ni har det bra..
Nu ska jag sova igen så kanske jag är mer utvilad i morgon...

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0