Tattoo studio, bilköp & magbilder.



Hallå på er..

Nu har det hänt mycket här. I 3 dagar så har mitt hem varit en tattuerings studio eftersom att Bennys kusin som tattuerar har varit upp och det är ju som sagt många som vill tattuera sig och då finns ju möjligheten när han är upp att slippa väntetider, dyra priser mm.. :)






Bennys påbörjade tattuering :)
Den kommer att bli riktigt bra när han är klar med den, men det kommer att ta några omgångar.. Den ska nämligen byggas på upp över armen också..


Vi har också letat efter en ny bil ett tag nu. Vi hittade faktiskt en här i orsa till och med som var till salu till ett bra pris..
Den var utsatt till 29000:- men nedsatt till 24000:- och vi köpte den för 22000:- så det tyckte jag vi gjorde bra.




En volvo v70 blev det :)

Nu när familjen ska utökas så känner vi ju att vi vill ha lite säkrare och nyare bil än det vi har (volvo 745).. Nu är det ju rena  lyxet att ha den här bilen eftersom att vi nu har ac, elhissar och fjärrlås mm haha. Vi hade ju inget av det på den gammla bilen.
Så nu får vi se om någon vill köpa våran gamla pärla :)
Det jag ska göra är att beställa solarplexius vilket är sånt som man sätter fast på rutan så det blir tonade rutor. Vill i alla fall ha det i bagageutrymmet och bilen ser ju lite fräschare ut då tycker jag..
Jag är nöjd faktiskt :)



Lite magbilder:







Den lilla rör sig och sparkar varje dag <3 <3 <3


Speciellt på kvällen när jag lagt mig, på morgonen och när jag kör bil :)


Hoppas ni haft en trevlig dag...
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Damn! När kommer tatuerarn upp nästa gång? Behöver ju fylla i mina stjärnor.. :/

2010-07-14 @ 16:35:41
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Göran Liljeberg

Tjockis! ;D Fin blogg

2010-07-27 @ 09:23:43
URL: http://williamliljeberg.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0