Spjälsäng löst :)

      


                             


                                        ...Min underbara svärmor...





Hon ringde nyss och meddelade att vi inte behövde bry oss om att köpa spjälsäng utan det skulle hon fixa åt oss :)

Tusen Tack för det!!
Det var ju verkligen en lättnad att inte behöva tänka på det någe mera :)


Nu ska jag och Saga bege oss in till mora en sväng för att  köpa en present till Benny.. Får se vad dagen har mer att bjuda på sen :)
Solen kikar fram ibland men det blåser riktigt mycket tycker jag så det kanske blir att baka lite kakor sen när vi kommer hem..

Ha en ritkigt bra dag!! <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0