Sjuklingen.


Hej på er!! allt väl?

Med mig är det baraa bra. Sitter just nu hemma på lunch.

                           


Sämre är det med Benny som kom hem igår och har legat borta i norge med feber och hosta.. Han var ner på vårdcentralen och efter jag jobbat färdigt så drar vi in till sjukan där han ska röntga lungorna eftersom att han tydligen har lunginflammation :S
Stackaren..

Det blir att handla lite på ica maxi och sen blir det mysdag/kväll här hemma sen antar jag. Perfekt mysväder och kanske lite bakning ikväll. :)
Bullar skulle behövas fyllas på i frysen faktiskt, så vi får se hur det blir.
Nu är jag ledig i helgen så det får ta och bli lite hemmapyssel tycker jag..


Vad har ni för planer i helgen?


kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0