Shoppingdag!


Det blev en tur in till mora idag och Linda och lilla liam följde med in..
Det blev en del klädshopping, inte till mig själv utan till Saga såklart :) På cubus var det halva priset på halva priset så det blev en del sköna tröjjor till henne och faktiskt en tröja till mig för hela 30:- haha..
Byxor hade dom inte så mycket av så det får väl bli en annan gång. Lilla stumpan växer ju så att det knakar!!

                            


Jag mätte henne häromdagen och på bara ett halvår så har hon vuxit  hela 5 cm!!!
Helt otroligt eller hur?? Inte undra på att hon vuxit ur allt och man måste köpa nytt.. Hon är 6 år men jag måste köpa kläder i storlek 7-8 år nu..

Vi kom hem för kanske 1 timme sen och då kom svärmor och svägerska förbi med spjälsäng som dom varit och hämtat idag :)
Jättefin med både madrass, täcke, kudde och spjälskydd.. Alldeles perfekt var den, så nu måste  jag omorganisera lite i vårat sovrum för där spjälsängen ska stå står just nu en byrå så den måste bort men då måste jag ju hitta ett ställe för innehållet i byrån osv osv jaja. Jag har en del att göra :)
Måste också beställa sänghimmelstativ..

Nu ka jag nog ta mig en kopp te :) ömma fötter har jag också efter allt gående idag. Synd att Benny åkte för att jobba igår då, han hade nog knådat dom lite nu annars..


Trevlig kväll <3


Kommentarer
Postat av: therese

Härligt att få börja sätta igån med alla bebisprylar!! Sån underbar förväntansfull känsla! Spjälsängar har vi nog dock skaffat i onödan... Hur går det med jobb?

2010-07-26 @ 21:18:35
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0