Myspysväder som jag önskade :) v 22


Efter att ha blivit helt klubbad av maten hemma hos mamma och pappa så kände jag verkligen hur jag bara velade ha en myspys kväll med regn, tända ljus och mjukiskläder vilket var alldeles för länge sen :)
Efter att i en timme ha setat och sovit lite från och till i tiominutersintrevaller så såg jag på himmlen att det började mörkna på bortöver och vi som hade cyklat dit skulle nog behöva trampa oss hemmåt för att undvika att bli dyngvåta...

När jag kom innanför dörren pustandes och flämtandes efter en lagomt "snabb" för mig cykeltur haha så kände jag lite lycka i kroppen att det skulle bli lite mörkt och regnigt så jag slängde mig i duschen, satte på mig mjukisbyxor och linne, sprang runt och tände ljus överallt och satte på en kopp te :)


Det blev som jag önskade...

 

Lite tända ljus....




Och en kopp rykande te som jag just nu avnjuter i min sköna vilofotölj ifrån IKEA :)




På dollar store här om dagen så köpte jag några fina ljuslycktor för 10:- st.




Köpte även det här fina smyckeskrinet för 50:-




Och ett nyckelskåp för 50:- plåtskylten kommer ifrån tygstugan...




Idag går jag in i vecka 22 på min underbara graviditet :)
Humöret är lite hit och dit. Jag kan få för mig konstiga saker och tex i Tisdags när vi var på ica Maxi så började jag att gråta occh fick springa och gömma mig ibland några hyllor där Benny fick stå och trösta mig, hjärtat mitt vad han får stå ut nu ibland haha :)
Men han vet ju mycket väl varför och det vet ju jag också. Jag kan ju börja gråta pga att jag blir irriterad på min känslighet också haha..
Allt går bra och känns bra i alla fall. Magen har vuxit så att det knakar och tiden går väldigt fort just nu tyckeer jag. Men det är väl mycket för att jag jobbar som jag känner att tiden går fort..
Jag känner mig mer och mer gravid och nu ser ju alla att jag har en gravidmage.. Jag njuter och klappar på magen mest hela dagarna tycker jag :)
Det är ju så mysigt och lycklig blir man när den lilla där inne gör ifrån sig lite sparkar :)





Ungefär så här stor är bebisen i min mage just nu..

Den är ungefär 28 cm lång ifrån hjässa till häl och vikten är ungefär 430 g..

Nu kan jag inte låta bli att kolla på bebiskläder :)
Det finns ju sååå himla mycket fina kläder och det ska ju bli roligt sen när den kommit så att man vet vad man ska köpa..
Passade på att köpa 2 omlottbodys och en mössa som var i ett "paket" och som jag gav 60:- för. Det var halva priset på maxi när jag var där. :)


Hoppas att ni haft en bra dag och myser nu ikväll i detta väder..

Kramar <3



Kommentarer
Postat av: Therese

Haha!! Precis så är jag med då jag är gravid =) Fick du bilen såld?

2010-07-15 @ 23:49:43
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Therese

Tack =) Ja det ska nog blir bra då det är klart å ni är självklart så välkomna såååå =) Är ute efter ett nytt köksbord bara- jag är ute efter ett liknande som du har... Ett runt med iläggsskivor...



Hoppas att du får bilen såld!!! Jag ska hålla mina tummar!! Allt bra annars här, med er då? Hur går det för Benny med jobb? Å du jobbar å sliter massvis nu? Kramar i massor till dej vännen å hälsa familjen!

2010-07-16 @ 19:30:28
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0