Vadå känslig!!!


Jaha då sitter man här i soffan och tycker synd om sig själv..
Min lilla älskling Saga har förljt med sin mormor, morfar, sina tre morbröder och en flickvän till dom på en ålandskryssning så hon blir borta tills i morgon..
Jag jobbar i helgen 7:00 - 16:30 så jag och Benny blir kvar här hemma.


I morse när dom skulle med bussen så han jag smita ifrån jobbet en sväng för jag kände bara det att jag måste få krama och pussa min lilla prinsessa en gång till innan hon åker och dett kändes skönt. Jag hade ju iofs pratat med henne precis innan på telefon och gråtit en skvätt..
Efter  att ha sagt hejdå så satte jag mig i arbetsbilen och började storgråta igen!! Haha jag tänkte att ser någon mig så kommer dom undra vad det är för fel så som tur var hade jag solglasögonen med mig :)


Morgonen gled på bra och när det nu var dags att ha lunch så åker jag ju gärna hem på lunch för att bla ta  något som jag känner för att äta, koppla av ifrån arbetsmiljön och att träffa älsklingen..
Men när jag är på väg och ska sätta mig i bilen så ringer Benny och talar om att han är på väg till sin kompis vilket gör att jag blir lite smått känslig över att jag inte får träffa honom i alla fall på lunchen och sen säger han också att han är bjuden på grillat där vilket jag känner är droppen, eftersom att jag i min planerade lilla värld har ju tänkt att han ska laga någon mat till jag kommer hem men NEJ DÅ.. Nu ska jag alltså få lov att slänga ihop eller köpa något onyttitgt att slänga i mig för att jag kommer att vara jättehungrig efter jobbet och inte ha lust att stå och laga någon mat eftersom att jag inte har planerat det och dessutom få lov att äta själv!! Jag som hatar att äta själv...
En sur och grinig Emelie önskade honom en trevlig dag, slängde på luren och började storgråta ännu en gång... HAHAHAHA!!


                                       



Kom hem och satte mig i soffan, fortsatte att gråta och känna mig ensam och kände att jag fick lov att sätta mig och skriva ner detta..
För tänk hur humöret kan svänga när man är gravid.. Det är så konstigt att samtidigt som jag vet om att jag är känslig så tycker jag ändå att jag har rätt att vara grinig och sur över vissa saker även om det kan vara överdrivet :)

Ja ni...
Jag undrar hur denna dag kommer att sluta?? Det såg ut som att det skulle komma in rejäla skurar regn till kvällen så jag hoppas att jag fåår ha min käreste hemma då och få mysa lite så att det blir en bra avslutning denna dag. Men man vet aldrig. Jag hoppas i alla fall..



Benny jag älskar dig även om jag är lite "scitzofren" ibland för tillfället ;) <3


Ha en bra dag nu!!
Kramar <3
/från en lite smått galen Emelie :D




Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0