Lite blandat :)


Hej  på er.. Hoppas att allt är väl..
Jag är precis lika trött som igår, eller nästan i alla fall. Jag har ingen aning om varför. Antagligen så är det pga graviditeten, eller för att jag jobbat en del eller för att jag börjar ställa in mig på att gå ner till 75% som jag gör nästa vecka eller så är det helt enkelt pga av allt haha :)


Benny har köpt sig en båt!




Här är vi och hämtar den med hjälp av Bennys pappa som också sitter i båten. Vi fick höra genom min bror att hans kompis skulle sälja sin plasteka så Benny slog till direkt för att kanon pris. I Onsdags så hämtade vi den.. så nu är vi båtägare :)

Benny är ju självklart lycklig "fiskegalen som han är" och båtmotorn fick han ju i present nu när han fyllde år..
Så nu i skrivande stund så är dom ute för att lämna båten i "draggen" där vi ska ha den liggandes..




Till bebis från mormor & morfar..




Gulligt va?! :)
Min kära mor och far köpte dom här söta napparna och nappflaskan till lillbebben nu när dom var på kryssning helgen som var..

Saga var ju med dom på kryssningen och gissa om hon hade haft det bra :)
Hon hade kollat på dockteater & en trollkarl och så hade hon ju såklart gjort mycket annat skoj och fått med sig en massa godis hem.. Men snacka om att det var skönt att hämta henne när dom klev av bussen.. Jag hörde min lilla prinsessa ropa MAMMA!! och så kom hon springandes emot mig och vi kramades hårt!! :)
Så det var skönt att få hem henne igen..




Orsayran!!




Saga tog en bild på mig innan vi åkte ner på yran en sväng..

Vi gick inte ens igenom allt utan vi såg till att Saga fick åka en karusell och få lite sockervadd sen gick vi till Daisys där jag och Benny köpte en varsin mjukglass och bara över vägen så har dom ju en  nyöppnad lekpark som vi verkligen gillade. Orsa har lyckats med något bra för en gångs skull och snacka om att det var många barnfamiljer där :)
Riktigt roligt att ha en bra lekpark att kunna gå till..




Efter glass och leek så bar det iväg hemmåt och sängen eftersom att jag skulle upp och jobba.. Men det var skönt att komma ut och kika en liten sväng och så träffade vi på john "vän till Benny", hans tjej och deras nyfödda lilla Vilda :) Vilken liten liten gofis :)
Längtar såååå efter våran!!!


2 dagar återstår av heltiden.. Skönt att få gå ner i tid nu när jag är såå himlans trött..

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0