Har samma gamla sysslor som ska skötas... :)


Har vaknat, ätit frukost & lagt mig i sängen igen för att dra mig lite innan dagen sätter igång med dess sysslor som ska skötas :)



Jag älskar såna här bilder!!
Kom självklart också att tänka på en låt :) Gissa vilken??

Jo men självklart en underbar låt med siw malmkvist - mamma är lik sin mamma :)
Man blir glad och städhumöret kan faktiskt lockas fram lite grann när man hör den låten så nu blir det väl att spela lite musik och sätta igång med alla dessa fasor :)


Ha en underbar dag!!

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Göran Liljeberg

Riktigt snygg bild. Gillar också retrobilder, plus i kanten med pinup-temat ;D



2010-07-27 @ 09:27:38
URL: http://williamliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack Göran :)



Kul att du hittade hit..

Ja visst är det härligt med såna bilder :)

Funderar på att kanske tattuera in en pinupa någonstans men det visar sig hur det blir.. :D



Kramar!!

2010-07-27 @ 09:40:05
Postat av: therese

Klar jag vill ses- det gäller bara att hitta en tid som passar för oss båda eller allihopa =) Denna vecka är proppfull, men nästa kanske??

2010-07-27 @ 20:33:21
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: therese

Men tackar Emelie =) Mycket kvar än ändå... Ska se om jag kanske rotar fram fler pallar- då hör jag av mej!! =) Finns mycket grejjer som ligger å bara skräpar här- som man kan använda till någonting fint!!



Ja, vi får väl helt enkelt höras vidare å se när det passar!! Skulle vara super kul att få träffa dej/er igen.



Hälsa din fina familj oxå!!! Många varma kramar!!

2010-07-27 @ 22:39:22
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0