Första sparkarna!! :)


Kl 22:50 den 2 Juli :)

Ja då låg vi i sängen och jag kände på magen och helt plötsligt kände jag!!! JA det var riktiga sparkar!!
Jag sa åt Benny på en gång och tryckte hans hand emot samma ställe på magen som jag hade känt och efter att ha väntat ett litet´tag så såg jag hur Benny fick en lycklig min och reagerade precis samtidigt som mig!! Vi kände tillsammans :) <3






En otrolig upplevelse och känsla som endast sker ett par gånger i ens liv som så mycket annat.. Jag låg ett bra tag efteråt och bara kände lyckan, kände runt med händerna på magen och skänkte många fina tankar till ett nytt litet spännande liv som verkligen växer och utvecklas där inne!!

HELT OTROLIGT <3


Nu är det mitt i natten och en fullspäckad dag väntar i morgon eftersom att >Benny fyller år :)
Så nu blir det att sussa...

Hoppas att ni har haft en riktigt fin dag.. En solig och riktigt varm dag väntar i morgon tydligen...


Godnatt Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0