Fiskpinnar & pommes..


Ja det blev maten för mig idag haha :)

Vilken dag det blev!!
Bara en massa böl tycker jag. Efter att ha slutat jobbet och åkt några varv på byn för att fundera på om jag ska köpa mig utemat eller om jag ska slänga ihop något hemma så slutade det med att jag åkte hem i alla fall.
Satte mig och fortsatte att fundera på vad jag ska äta.
Jag är ju gravid och känner att jag vill få i mig något nyttigt så då tänkte jag fisk, men eftersom att jag inte är en fisk människa så får det i såna fall bli fiskpinnar.
Men jag var ju så hungrirg och jag orkar inte vänta på potatis så vad ska jag då göra??
Jag tänkte om jag skulle vara onyttig och äta nudlar men neeeej så illa ska det väl inte vara.. Helst kände jag för pizza men orkar inte krångla i mitt huvud nå mer så nu blev det pommes till fiskpinnarna haha..

Jag stog och funderade ett tag om man verkligen kunde äta pommes till fiskpinnar för jag vet att jag gjort det förr och så kom jag ju på att det är ju typ englands nationalrätt med fish&chips så då gick det ju bra.
Fick ju självklart lov att hacka lite grönsaker till så att det dåliga samvetet för strippsen försvann :)

Vilka tankar och vilka problem.
Benny ringde men inget medlidande därifrån... Han har det ju gott i alla fall med grillat å allt!!
Regnet kom så lägligt till nu när jag slutade också och jag tror att det ska fortsätta så hela kvällen.. Det gör inte mig något idag iofs..
Dåligt humört och dåligt väder.. haha :D

Nej nu ska jag steka fiskpinnarna för strippsen är nästan klara..


Är jag knäpp? nja..
Vad tyckker ni :)

Kramar <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0