Färga håret?


Sitter i soffan och funderar på om jag ska orka färga håret :)
Utväxten gör att det ser ut som att man har högt hårfäste när man sätter upp det eftersom att den är ljusare hahahaha riktigt fult är det ju.. Samtidigt så känner jag mig trött och lat och vill helst slå på tv:n och öppna en chipspåse just nu :P

Benny ska ut och fixa med att sätta upp lite konsoller och hyllor i garaget så att vi får upp lite efter väggarna och så ska han väl ta ner lite babykläder som jag ska gå igenom :)
Tänkte att jag skulle passa på att färga håret och brynen under tiden.

Saga är ute och leker för fullt med alla dess barn som bor på detta område..
Nej men nu tror jag att bebisen ligger och sparkar på min stackars urinblåsa så nu blir det toa :)


Trevlig kväll <3


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0