Idag går jag in i v 21!


Ursäkta min dåliga uppdatering men nu har det varit jobb och om jag inte jobbat så har man haft fullt upp med annat och när jag haft lite tid så har jag helt enkelt inte orkat :)

Tänk hur det kan vara ibland.

Sitter just nu hemma på lunch, det går bra att jobba. Nu efter idag så är jag ledig fredag, lördag och söndag :) Härligt!! och då har jag klarat av 2 veckor av min heltidsperiod YES :)
Tiden går fort ändå men som sagt så är det ju tråkigt att inte få ha  semester som alla andra.... Men nästa år då så får jag vara ledig i alla fall :D

Sen sist jag skrev har vi badat, bakat, lagt ut bilen till försäljning, hittat ny bil som vi ska kika på på söndag :), ätit glass, ätit gott, städat & tvättat bil, jobbat, lyssnat på bebisens hjärtljud hos barnmorskan, Firat Benny som fyllt år med bla tårta, chinamat och bio..  mm. :)
När solen skiner och det är vackert väder så tycker jag att det är fullt upp hela dagarna med saker man ska göra och man flänger hit och dit... Men det är väll inte så konstigt heller med tanke på hur kort sommaren är... Man vill ju ta vara på tiden.




Blekfisen jag och magen :)




Världens underbaraste <3


Magen har vuxit på bra men nu ska det väl lugna ner sig lite.. Bebisens hjärtljud var fina och låg på 154 slag/min :) Är nu inne i vecka 21, alltså fulla 20 veckor vilket betyder att halva graviditeten är gjord.. Haha bara resten kvar :) Tiden springer iväg men jag känner också att jag njuter av tiden och vill ta vara på den så mycket det bara går. Jag menar hur ofta är man gravid i livet?? och visst är det väl det finaste som finns??
Jag vet inte om barnmorskan glömde bort att väga mig nu när vi var dit, eller så kanske hon inte ska göra det fören nästa gång. Kände att det kan ju vara roligt att ha lite koll på vikten. Enligt min våg här hemma så har jag gått upp 4 kg hittills.. Med Saga så gick jag upp sammanlagt 24 kg :O





Ha en riktigt bra dag nu <3
KRAMAR!!



Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0