Vad skönt det var att sova :)


Halloj.

Jag var så himla trött igår efter att ha sovit dåligt natten till igår och jobbat hela dagen så jag la mig i sängen ganska tidigt och tvärslocknade.. Det var såå skönt att få sova och vakna upp vid 9:00 :)
Jag låg och drog mig i sängen i en timme till nyhetsmorgon och sen blev det frukost och en dusch så nu känns det som att jag har nya krafter igen..

Snart bär det av till mora så att jag kan göra det jag egentligen skulle ha gjort i torsdags nämligen att lämna in ett papper på arbetsförmedlingen så att jag får stämplingspengar :)
Jag tycker att det här med arbetsförmedlingen är skit om jag får säga mitt. Man är tvungen att åka in dit med jämna mellanrum men vad får man för hjälp? INGEN... Skulle man inte komma in dit så blir man utskriven och får ingen stämpling. Det känns som att dom endast är till för att hålla stenhård koll på människor. Jag är så trött på hur samhället har utvecklats. Det finns ingen hjälp och ingen respekt för mäniskor alls längre. Men men nog om det. Det är vad jag känner i alla fall som befinner mig i det.

Det är riktigt fint väder ute idag så jag hoppas att det blir en promenad sen när vi kommit hem ifrån mora. Tänkte också ta en sväng in på ica MAXI och köpa lite semlor eftersom att det är fettisdagen i morgon men dom kommer väl att ätas upp idag haha :)
Jag såg nämligen att dom hade en massa olika sorters semlor på MAXI.



På MAXI hade dom smaker som vanilj, jordgubb, pistage, äpple, choklad och den traditionella såklart. Tror inte att jag glömde någon.
Jag vart ju riktigt sugen på att prova på chokladsemlan ;P ChoKlaDÄlSkaRe som jag är..
Menn vi frå se om jag vågar. annars så blir det vanilj semlan som vanligt eftersom att jag inte tycker om mandelmassa.

Vilken semla skulle ni tycka var godast?

Ha en riktigt trevlig dag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Malin

chokladsemlan ska tydligen vara riktigt smarrig :)

själv tryckte jag i mig en vanilj semla från Frilles idag :D

ses senare idag över en canasta eller två <3

2010-02-15 @ 16:52:50
URL: http://wilmaholmberg.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0