Vart är energin någonstans?


Godagens :)

Idag står tiden still känns det som. Har verkligen inte gjort någonting idag, vilket gör att tiden går väldigt väldigt sakta.
Jag skulle in till mora en sväng men det har inte heller blivit av. Skulle ha varit in till arbetsförmedlingen med ett papper som ska lämnas in men det får vänta till på måndag i stället :) Igår fick jag en kallelse om när jag ska till arbetsförmedlingen nästa gång vilket blev när det är vasaloppsveckan då jag hade svurit på att absolut inte åka in till mora! Det är verkligen det värsta som finns att åka in dit då.. *suck* men men då får jag ju lov i alla fall.
Nu ska jag jobba fre, lör & sön vilket ska bli väldigt skönt eftersom att alla pengar behövs i dessa tider. 

Idag kommer Sagas faster Helena hit och hälsar på i alla fall så då borde ju tiden gå snabbare :) Vissa dagar kan verkligen vara långsamma.

Har ni något tips på hur man kan bli piggare kanske? :) skulle vara kanon om jag kunde få lite energi..


Kramar


 

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0