Tack Malin för god mat!


Hej på er.

Jobbade till kl 16:30 idag och fyyyyy vad jag har haft ont i huvudet och frusit.. Att frysa är ju det värsta som finns när man har ont i huvudet, det riktigt spänner då.
Men jag fick en riktigt fin tröst för det när jag skulle hemmåt. Vi hade blivit bjudna på mat hos min kompis Malin, och riktigt goood mat var det  också. Älgstek med potatis och sås och grönsaker :) Tack malin!

Det blev lite kortspel också men sen var det bara att skynda hem för att titta på melodifestivalen. Orsa spelmän skulle ju vara med idag haha. Inte direkt mina idoler men roligt att se i alla fall.

Benny är borta hos sin kompis Stefan ikväll och skulle tydligen spela RISK hoppas bara att han gör som jag sagt och kommer hem innan jag somnar eftersom att jag ska upp och jobba i morgon. Jag har alltid så svårt att somna när han är borta.

Jag vet inte vad det är med mig riktigt. Jag är så otroligt trött hela tiden och har varit det väldigt länge också. Ingen riktig ork eller lust till någonting. Hoppas att det blir bättre nu i alla fall när vi går emot ljusare tider annars får jag nog lov att göra en hälsoundersökning men först ska jag nog prova med att köpa mig lite vitaminer och se om det fungerar :)

Ha en trevlig lördagskväll.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Malin

varsågod så trevligt med erat sällskap och få spela lite kort :)

<3

2010-02-15 @ 00:25:24
URL: http://wilmaholmberg.blogg.se/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0