Stickat 49,50:-


Efter en stresshandling på ica idag så åkte vi in till mora eftersom att Benny skulle in till arbetsförmedlingen på möte.
Först gick jag och Saga in på H&M under tiden vi skulle vänta men där hittade jag ingenting, letade ju såklart på REA ifall att man skulle kunna hitta något fynd :)
Sen gick vi in på lindex där jag aldrig brukar handla kläder annars men jag måste ju säga det att lindex har blivit riktigt bra på att ta in fina kläder dom senaste åren. Jag fick syn på en skylt där det stog (STICKAT NOW 49:50)
Gick fram till snurran med kläder och kikade lite och hittade faktiskt 2 tröjor som jag köpte :)
Inte något speciellt med dom men jag har riktigt dåligt med långärmade tröjor och såg ju självklart chansen :)

Jag hittde den här fina stickade lite längre tröjan



Och en helt vanlig cardigan



Det var ju verkligen fyndpris. Alltså 2 tröjor för endast 99:-
Känner mig genast lite gladare haha. Just nu står Benny och gör världens godaste köttfärssås som vi snart ska äta. Jag passa på att sätta mig här en stund och vila huvudet eftersom att jag har ont i huvudet som vanligt och är frusen. Ska nog slänga på mig den nya stickade och värma mig lite :)

Ha en fortsatt bra dag.
Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Din favorit Helena :p

Jag tycker ni ska bjuda mig på köttfärssås nån dag ;) Den är riktigt mumma!

2010-02-20 @ 10:16:59

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0