Spännande...

Godkväll.
Idag  har varit en bra dag, lugn och fin med trevliga människor.
Vi var hem till mina föräldrar och hälsade på, blev bjudna på mat också *mums* Det var ju riktigt snällt. Brorsan är här uppe ifrån borlänge och han är så snäll så att han ska hjälpa mig med den här bloggens design. Det ska bli riktigt spännande att se resultatet sen när det är klart, men det kan ju ta tid också. Får se hur mycket han hinner under tiden han är här uppe.
Sedan åkte vi hem till Malin som bor på området nedanför för att vi skulle passa hennes underbara lilla wilma undertiden hon sprang till tvättstugan. Sen kom Robin dit efter attt han slutat jobba för att vi skulle spela kort "canasta" ett riktigt roligt spel. Saga sover över hos mamma och pappa och nu har vi  kommit hem så nu är det väl dags att sova. Imorgon ska jag upp och jobba. Jobbar till 14:00 så det går ju ganska fort. Alltid skönt med sånna dagar. Sen får vi väl se om det hinns med något mera med bloggen.
Det var denna dag i korthet haha.
Är ganska trött nu så nu blir det att titta in i huvudet en sväng innan alla klockor ringer här hemma. Har alltid haft svårt att ta mig upp på mornarna så jag har tv:n som går igång, mobilen och 2 väckarklockor :D
Gonatt och sov så gott :)


Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0