Sjuk ;(


Jag har jobbat hela helgen och har känt mig febrig, illamående, trött och inte alls på humör men jobba måste man ju och hålla minen uppe. Kände mig riktigt dålig i går och när jag kom hem igår så blev det soffan på en gång med täcke över mig. Jag la mig i sängen redan halv åtta och somnade på en gång. Jag visste inte hur jag skulle orka jobba idag men gav det ett försök ändå.

När jag klev upp i morse så kände jag mig riktigt trött fast jag sovit ut rejält, jag hade ett rejält tryck i huvudet men jag tog en alvedon och drog mig iväg. Jag och min moster började jobba tidigast av alla och precis innan jag skulle klä på mig ytterkläderna så ringde hon och sa att hon hade kört fast på gården tack vare snöovädret. Hon bad mig att hämta upp henne och jag gick ut till garaget och möttes av en stor snövall framför garageporten. Jag skottade och skottade och när jag fått ut bilen så körde jag fast! TYPISKT!
Fick lov att ringa mamma som också skullle jobba idag att be henne att åka tidigare och hämta upp mig.
Vilken morgon!

Jag kände mig helt okej på förmiddagen men på eftermiddagen så blev jag sämre och sämre. Samma visa igen när jag kom hem, byta kläder, ta ett täcke och lägga mig i soffan och då sa det bara pang! Jag vart kokhet och helt slut. När jag togg tempen så visade den 39,1.
Inte undra på att jag har varit helt slut. Det är tur att jag är ledig i morgon så att jag kan vila ut. Men jag ska jobba på tisdag så jag får hoppas att jag mår bättre till dess.

Hoppas att ni mår bättre än mig och att ni har sluppit att gå ut i detta snökaos.

Många kramar

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0