Så trött på huvudvärken.


god dagens.

Jag förstår inte riktigt vad min återkommande huvudvärk beror på men jag kan ju säga att nu har jag tröttnat rrejält att springa runt så här och lida. Jag skulle gissa på att jag har ont i huvudet ca 3 gånger i veckan och tar ju såklart en alvedon direkt som jag börjar att känna av det.
Men jag vet ju också att huvudvärk kan man även få som biverkning om man tar smärtstillande allt för ofta och det hoppas jag ju inte att jag har.
Igår när jag kom hem ifrån jobbet så small det till bara så vart jag riktigt trött och huvudvärken kom ifrån att ha varit pigg och glad hela dagen. Det konstiga med det hela tycker jag är att när jag jobbar så brukar jag aldrig ha huvudvärk.
Somnade med värk igår och vaknade med den idag. Men idag var det en annorlunda värk. Den gick ifrån vänster sida nacke och vidare upp i bakhuvudet men jag valde att inte ta någon värktablett idag så vi får se hur det går.

Jaja nog om min jädrans huvudvärk haha. Vart i alla fall lite glad när jag kom hem igår. Min tidning hade kommit :)



Jag har nog prenumererat på lantliv i 1,5 år och tycker alltid att det är lika inspirerande att bläddra i den.
Sparar också varenda nummer eftersom att det är kul att gå tillbaka i gamla tidningar och kika. Det kan ju också vara en riktigt bra inspirationskälla om man någon gång i framtiden skulle lyckas flytta till ett hus vilket är en stoooor dröm :)

Idag har jag gjort rent hela badrummet *Skönt* Jag hatar verkligen skitiga badrum och nu har det varit skitit allt för länga haha. Nu ska jag väl samla krafter till att dammsuga här hemma också. Städa städa trallala.
Konstigt nog så älskar jag att städa men jag antar att det ligger i generna. :)

Idag är det strålande fint väder ute och om jag får igång min bil som vägrade starta igår morse så hoppas jag på en promenad nere på sjön. Så jag hoppas att det känns bättre i huvudet snart så jag kan gå ut och testa om den startar. Men först dammsugningen :)

Vi hörs.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag följer gärna med och går nån dag om du vill ha sällskap? :) Puss

2010-02-24 @ 13:52:51
Postat av: Emelie

Ja det är klart du får det :) hör av mig någon dag det är fint väder och jag är ledig.. Kramar

2010-02-24 @ 21:48:55
Postat av: Helena

Ja d tkr jag att du ska göra :D Jag har ju lov nu med :p

2010-02-24 @ 22:01:52

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0