jobb jobb jobb.


hallå där.

Tänk att vi människor ska behöva jobba och jobba. Vi ska jobba och slita ända till vi ska gå i pension och inte bara jobba på jobbet utan även jobba hemma. Sen när dagen kommer då vi ska gå i pension och ser fram emot att bara ta det lugnt, kanske resa och uppleva sånt vi inte hunnit med förut ja då kanske vi stryker med.
Tänk vad tragiskt egentligen. jaja det är väl bara att jobba på och se glad ut haha.

Benny var ju som sagt till norge igår på arbetsintervju. Det verkar som att det gick bra bara det att dom vet inte när dom får sätta igång och jobba. Det kan ske om 1 vecka det kan ske om 1 månad, vem vet.
Nu är det ju bara att hålla tummarna åter igen på att dom får besked om att dra iväg. Hoppas, hoppas!

Igår under min lunch så frågade Ulrica våran arbetsledare om jag kunde jobba i helgen 07:00- 16:30 och jag sa ju ja såklart. skönt att jobba helg när det är bättre betalt. Sen när jag kommit hem så ringde hon och frågade om jag kunde jobba på Tisdag hela dagen också :)
Så med andra ord så har jag fått jobba en del den här månaden och jag är riktigt glad för det. Vartenda öre räknas ju just nu.

Drömmer om att bara få åka iväg och shoppa lite. Handla till hemmet, kläder till saga och lite till mig också kanske :) Tapetsera om i köket, sovrummet och Sagas rum. Det är ju så himla mycket som jag vill fixa med här hemma men jag kan ju inte det just nu. Så direkt Benny fått åka iväg och jobba och vi kommer ifatt lite så då J*VLAR ska jag komma iväg och handla lite så jag kan göra någonting innan jag exploderar av rastlöshet haha.

Idag hoppas jag blir en bra dag. Har lite som ska göras idag innan jobbhelgen börjar.

Många kramar!

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0