Igår köpte jag hus :)


Alltså ett litet gulligt lykthus :)



Vi var in till mora en sväng igår tillsammans med mina föräldrar för att dom skulle handla på MAXI. Jag och mamma tog oss en tur in på ÖB och där hittade jag detta hus för 99:-
Det finns ju flera olika lyckthus och jag tycker att dom är så fina men också dyra. Men nu var det ju ett klipp på ÖB så då köpte jag det :)
Ska fixa lite i hallen sen då kommer den nog att hamna där men jag måste få tag på en spegeldörr först.. Ska tillverka en egen hallmöbel och när det blir dags så får ni se hur det blir :)

Vet ni någon som har en spegeldörr till salu? :)

Jag var ju iväg och spådde mig igår :) Herre gud vad intressant det var! Det är så häftigt att hon kan veta veta så mycket saker om en som hon egentligen inte har en möjlighet att veta.

Hon sa så mycket, och en del av det hon sa var bla:
Att jag skulle iväg och resa framöver, Hon konstaterade också vissa problem som jag har haft.
Hon sa att jag har haft ont i maagen en del och att det beror på att jag stressäter. Vilket är riktigt sant. Hon sa också att jag dricker aldeles för lite vatten och det är ju också sant. Dricker nästan bara kaffe om dagarna haha.
Hon talade också om att Benny borde gå till en naprapat för ryggbesvären han har haft och tröttheten för att han har ischiash eller hur det nu stavas. Och det stämmer såååå bra. Hon såg en till bebis haha en pojke. Jag hade i alla fall riktigt bra kort sa hon och bättre kunde jag tydligen inte ha :)
Hon såg också att Benny skulle få jobb snart och att han kommer att resa i arbetet så det är väl i norge det blir jobb får man väl hoppas då :)
Hon sa att det jag jobbar med just nu inte passar mig alls, min kropp är inte gjord för att jobba med tunga människor, Hon kunde se mig som mäklare och hon tyckte absolut att jag skulle fundera på det :) Mäklare har jag ju faktiskt funderat på några gånger :)
Hon sa också det att skulle jag bli mäklare så skulle jag tjäna riktigt bra med pengar :O spännande..
Hon såg en hel del som stämde in och vad som kommer att hända men jag tycker att det är lite för privat för att skriva här.

Men är det nu så att det händer något av det hon har sagt så kommer jag att skriva ut det :)

Idag så är vi bjudna på mat hos Bennys mamma :) tacos blir det *MUMS* Riktigt snällt av henne.
Saga har sovit hos mormor och morfar inatt så vi ska väl bort dit och hämta henne snart.

Ska se om jag lyckas färga håret i kväll. Jag ska färga hårbotten för nu har jag rejäl utväxt, sen ska mamma hjälpa mig med slingor.



Så här ser jag ut just nu, svarthårig med utväxt och slitna toppar haha. Hoppas att min kompis Jenny (frisör) i Ludvika kikar upp snart så att hon kan klippa mig så ska hon få sig en massage i utbyte :)

Hoppas att ni får en riktigt trevlig dag :)
Kramar

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0