Idag ska jag spå mig!


Halloj :)

När ska denna snö sluta att falla ner?
Det snöar idag och det skulle tydligen snöa i morgon också *suck* Nu får det vara nog snart. Jag vill ju ha vår nu :)
Tänk vad skönt när man kan gå ut och sätta sig i solen och känna hur den riktigt värmer, fåglarna kvittrar och saga leker. ååå nu längtar jag riktigt mycket!



Titta vad härligt :)
Tänk när man ska börja åka på trädgårdar för att köpa hem lite blommor att plantera :) Det är ju så himla fint. Bara vi får en bra sommar i år så att det inte blir som förra året.  Det regnade ju så mycket förra året så mina blommor dog ju bara ut..

Vi får se vad som händer idag. Det enda jag vet är att klockan 19:00 ska jag, mamma och moster iväg till Våmhus och spå oss :)
Det ska bli riktigt spännande. Vi har varit dit flera gånger förut och mer än hälften som hon har sagt har stämt in och blivit som hon sagt. Men man vet ju aldrig. Jag tycker att det är riktigt kul med sånt där. Ibland så kan det ju kännas som att man skulle behöva lite vägledning eller att få höra att det kommer att hända något positivt och just det kan man ju kanske få veta om man spår sig :)

Ha en riktigt bra dag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vill med spå mig :o

2010-02-26 @ 14:15:27

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0