helt ny pizza.


Hallojsan.

När vi var på ica och handlade igår så fick vi syn på en fryspizza vi inte hade sett förut. Så vi köpte den ju såklart och kunde inte vänta längre än till idag att äta den :)



Den var faktiskt riktigt god :) 1 pizza räckte till både mig, benny och saga och vi vart alldeles lagomt mätta.
Spännande att prova någonting nytt. Inte för att det är så speciellt näringsrik och nyttig mat men ibland får man gotta sig :)

Det har som sagt varit riktigt fint väder idag.



Den här bilden tog Daniel ifrån mitt vardagsrumsfönster när han kom hit för att säga hejdå innan han åkte hem till borlänge igen.

Trots det fina vädret så har jag inte lyckats komma utanför dörren idag. haha
Benny gick iväg till sin kompis Stefan för att spela biljard och jag blev hemma med Saga som tjatade och tjatade om att leka. Precis innan vi skulle sätta igång och spela ett spel så kom mina föräldrar och hälsade på och precis efter att dom hade åkt så kom mina bröder Daniel & Tobias och då kom också Benny hem.
Dom var här en lite stund och Saga bara väntade och väntade på att få spela spelet någon gång. Stackars liten fick vänta flera timmar på att spela det där spelet. Ibland önskar man att hon hade ett syskon :)

Men till slut så fick hon spela spel med mig och hon vann ju såklart varje gång. Sen blev det pizza och nu sitter jag här mätt och belåten :)

Vad har ni ätit för mat idag? säkert något nyttigare än mig haha.

Snart ska vi nog ner och spela lite canasta hos malin. tänkte ringa och höra med henne nu.

Ha en trevlig kväll.
kramar


Kommentarer
Postat av: :D-K /Dennis

En sån pizza äter man ju själv sen vill man ha mer!:P

2010-02-10 @ 17:44:38
Postat av: emelie

haha ja det kan jag väl tänka mig :) har du också ätit den?



kramar

2010-02-10 @ 18:18:25
Postat av: Sandra - Magsäcksoperation i siktet

Du får väl ge henne ett syskon da! ;)

2010-02-10 @ 22:01:19
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: emelie

sandra

haha ja det skulle ju vara trevligt faktiskt. får väl hoppas att det händer något då :)



kramar

2010-02-10 @ 23:38:08

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0