Då har man fått mat idag också.


Nu har vi ätit så vi är mätta och belåtna :)
Idag var det kycklingfile, ris, currysås och grönsaker på menyn och riktigt gott blev det.




Kocken haha :)
trots att kyckling brukar vara min specialitet så lyckades han faktiskt ändå.. Under tiden sprang jag runt och tände lite ljus och helt plötsligt så slutade jag att frysa. Saga och Helena satt inne på  Sagas rum och spelade fia med knuff.




Helena ser ut att ha trevligt :)



Saga vägrade vara med på kort så draken får representera henne då :)

Passade på att ta en bild på gardinerna i köket som jag fixade iordning själv. Jag har länge velat haft hissgardiner till köket. Eftersom att vi har så trångt kök så känns det mycket mindre med vanliga gardiner men dom hissgardiner jag har hittat som fallit mig i smaken kostar så himla mycket och jag behöver ju 2 stycken in dit.



Visst blev det bra?

Känner mig faktiskt riktigt nöjd med dom.
Jag gjorde så att jag tog dom gardinerna som hängde där, breddade ut dom till full bredd sen tog jag två träpinnar ifrån några gammla hissgardiner och rullade upp gardinerna på dom. Sen hade jag sån tur att jag hade två långa breda spettsband som jag hade virat runt mina kransar i julas, dom tog jag och delade på så att det blev fyra stycken och dom blev precis så långa som behövdes för att knyta runt gardinerna för att hålla dom upp.
HOCKUS HOCKUS så hade jag tillverkat egna fina rullgardiner in till mitt kök och dessutom sparat mig ca: 800 kr :)

Tro vad kvällen har att erbjuda nu? Imorgon väntar jobbet..

Ha en trevlig kväll allihopa.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Sandra - Magsäcksoperation i siktet

Gardinerna blev toksnygga! :)

2010-02-11 @ 21:27:22
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

se där, du har också en egen kock ;-)?



Kram!

2010-02-11 @ 22:00:41
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: emelie

Tack så mycket sandra :) ibland kan man få lite finurliga ideer. vart riktigt nöjd faktiskt..



Många kramar

2010-02-11 @ 22:53:20
Postat av: Helena ;D

Men ful bild Emelie! :o

2010-02-11 @ 23:17:21
URL: http://helenastaffas.blogg.se/
Postat av: Malin

haha gud va din gubbe ser pigg ut här mlii .. kanske inte ska låta honom spela kort så sent på kvällarna .. :D

2010-02-11 @ 23:57:04
URL: http://wilmaholmberg.blogg.se/
Postat av: emelie

helena: nej det var det väl inte :)



Malin: hehe ja visst såg han pigg ut? han får ju lov att anstränga sig lite där :D

2010-02-12 @ 15:00:17

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0