Candy land.


Godagens :)

Idag började jag dagen med att ligga kvar i sängen en halv timme extra :) Jag velade absolut inte kliva upp ur sängen och jag kände att jag bara kom närmare och närmare sömnen igen men fick ju lov att hoppa upp ur sängen när jag var på gränsen att somna om..
Min vanliga morgonrutin:
Upp ur sängen, sätta på nyhetsmorgon, göra i ordning kaffe så jag kan äta frukost till nyheterna, morgonciggen, in och sminka sig och fixa håret, borsta tänderna, hälla upp kaffet på termos så älsklingen har när han vaknar, på med ytterkläderna, ut i kylan och in i garaget för att sedan köra iväg till jobbet :)
haha ja så ser min morgon ut när jag ska upp och jobba.

Har ni någon fast morgonrutin? Kan ni ta god tid på er eller blir det stress på morgonen?

Jag jobbade till klockan 14:00 och direkt jag kom hem så blev det raka vägen in på sagas rum för att spela lite spel.



Det spelades CAnDY LAnD några gånger och sen var det dags för mat..
mat, mat, mat..
Tänk vad mat är underbart gott. Haha.

Nu ska jag vila magen lite.

Ha det så bra så länge.
Kramar


Kommentarer
Postat av: Sandra - Magsäcksoperation i siktet

Hon är så oerhört vacker, dotran din! :)

2010-02-12 @ 18:59:03
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack sandra!! Ja hon är lik mamma haha.. nej då men hon är riktigt söt men ibland kan dom förvandlas till små envisa monster också. :)



Kramar

2010-02-12 @ 19:12:37

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0