Börjat tänka efter lite nu :)


hallå gott folk :)

Idag har det varit en seg dag måste jag ju tala om. Vi var iväg och åt god tacos hos Bennys mamma igår och Saga hade tur som fick sova över där. Så nu har hon inte sovit hemma på 2 nätter lillskruttan :)
När vi kom hem igår så tog jag tag i min hårbotten och färgade den (så skönt)

Jag var ut och provade starta bilen idag igen men inget lyckat resultat, försökte ända tills batteriet drog ut igen så det var bara att fortsätta ladda då.
Då blev det en promenad till mina föräldrar vilket var väldigt skönt eftersom att det var så skönt ute.
Jag har verkligen inte gjort någon nytta alls idag men mamma ska i alla fall fixa slingorna i mitt hår om någon timme :)

Efter besöket hos spåtanten så har jag börjat tänka efter lite :) Jag dricker mera vatten och när jag äter så tänker jag på att jag ska ta god tid på mig haha. Men jag kan ju tala om att det är väldigt svårt att ta god tid på sig att äta när man är van vid att stressäta. Det känns som att jag inte alls har tålamod till att sitta så där länge och äta och tugga tuggorna noga, mina käkar vill tugga fort och jag vill äta upp maten innan den blivit kall för jag hatar kall mat :D
Jag antar att det är därför jag börjat stressäta från början, och så vill man inte vara sist heller.
Men nu så, nu ska jag förändra på det där.

Sluta röka har inte gått så bra, eller ja. När jag skrev att jag skulle sluta röka så hade jag ca 1 och ett halvt paket kvar så jag har rökt mindre och gett mig f*n på att jag inte ska köpa nå mer efter att ciggen har tagit slut.
Finns det ciggaretter så röker man ju, det är samma sak som att ställa sista flaskan med sprit framför en alkolist som precis sagt att den ska sluta..
Men jag rökte min sista ungefär vid 12 tiden idag och har frågat mamma om en efter maten för då är det riktigt svårt. Men nu SKA jag inte röka mer och jag ska inte köpa några heller. PUNKT SLUT.
Jag vet ju att jag kan. Jag slutade ju tvärt med cigg när jag vart med barn och var dum nog som började igen.

Jenny kunde inte komma upp hit på ett tag så nu får jag beställa tid till frissan istället (om jag lyckas sluta röka) för en klipptid har jag ju sparat ihop om jag hållt uppe med rökningen ca 7 dagar :) "PEPP PEPP"

Nu blir det soffan och vila magen lite efter maten innan det blir färgning av hår :)

Ha en trevlig kväll
Kramar

Kommentarer

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0