Uppdatering!!!!!!!!!!!


Efter att ha varit i mora på kontrollen så upptäktes det att jag var öppen 4 cm. Fick order om att åka hem och packa och åka till  falun direkt. Vi kom in till falun vid 11:30 och värkarna har bara blivit kraftigare och kraftigare, i mora kände jag ingenting så gissa om vi blev häpna med beskedet 4 cm och att vi skulle åka!!!! :D

Nu äntligen är lillen på väg!!
Men ont har jag och ondare kommer det att göra.. "Vill inte tänka på det"
jaja nu vet ni hur det står till och att bebisen äntligen beslutat sig för att komma. All denna väntan...


Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till tjejen! :)

2010-12-03 @ 16:11:05
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så spännande :) Hoppas allt går bra!

2010-12-03 @ 17:02:32

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0