Kontroll i morgon!


God morgon på er.

Är ni också uppe med tuppen?
Har klivit upp och ätit frukost, gjort varm choklad och smörgås till Saga och skickat iväg henne till skolan, slängt igång en maskin med tvätt och ringt barnmorskan eftersom att jag skulle höra av mig till henne idag om jag inte fått något besked ifrån mora.

Men stackare har du inte fått någon bebis än? sa hon när jag ringde :)
Nej jag har ju inte det :( Hon skulle ringa mora och höra efter och ringa upp mig igen.
Nyss ringde hon och talade om att i morgon 8:15 så har vi tid till gyn i mora för kontroll. Det blir väl att ta kurva, ultraljud mm och se att allt är bra osv.. Nog för att  det ska bli spännande att det kanske händer något och att få en riktig uppfattning på hur bebisen mår och hur stor den är men jag hoppas ju att det händer något innan det. Känner mig så himla less nu. Satt jättetyst vid frukosten pga att jag helt enkelt inte känner någon lust alls nu. Är trött på att bara vänta och vänta, Benny med. Ibland blir man nästan galen innombords..

Tro vad man ska göra för att fördriva tiden lite?
Har ni något förslag?
Står helt stilla i mitt huvud just nu. Allt går så långsamt.


Bebis vi längtar efter dig nu! <3



Kommentarer
Postat av: therese

Blir lika förvånad varje dag du fortfarande är hemma!! Jag håller tummarna att det får ta å hända nåt snart!! Hör av dej snälla du!! Sen vill jag komma å titta på underverket- om jag får!!

2010-12-02 @ 11:00:23
URL: http://theresevarld.blogspot.com

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0