Kärleken är obeskrivlig..!


Hej allihopa.

Har såklart inte skrivit något på ett tag eftersom att det är SÅÅÅÅÅÅ svårt att slita sig ifrån lille Kevin :)
Sen är det ju så att tiden går ju åt nu när man har bebis och ska komma in i vardagen igen. Amning och allt annat tar ju upp ganska så mycket tid och den tid man har över har man ju en hel del annat att ta tag i.

Jag kan ju säga det att jag känner mig som världens lyckligaste!

Kevin är helt underbar!
Och Saga också såklart! Hon är verkligen en stolt storasyster som är otroligt duktig och vill hjälpa till med allt hon bara kan.



Saga och Kevin, dagen vi kom hem ifrån bb :)

Tänk att jag fick mig en pojke :) Jag som trodde det var en till liten tjej. Men bättre kunde det ju inte bli!! Är otroligt stolt och lycklig över mina fina barn! Större kärlek finns inte, kärleken är obeskrivlig.

Kevin kom i fredags, vi åkte hem på lördagen och Benny åkte söndag :(
Det var riktigt jobbigt och jag bara grät och grät när det närmade sig att han skulle åka.
Hur skulle detta gå? Helt mörbultad, trött och visste ju inte alls hur Kevin skulle vara. Orolig var jag men allt har barra gått bra även om jag saknar Benny något så otroligt mycket. Vi hade ju inte hunnit komma in oss här hemma alls. Nu när han kommer hem ska vi bara mysa och vara med varandra.. Jag längtar såååå mycket tills i morgon..

 

Just nu ligger han och sover så sött så <3

Jag vill inte att tiden ska gå så fort, men tyvär så vet jag ju att den gör det. Skulle ju vilja ha den här bebistiden lite längre samtidigt som det är så otroligt roligt att se hur dom växer och utvecklas :)




Världens stoltaste pappa till en färsk liten Kevin <3

Kevin kom den 3 Dec kl 17:09
Han vägde 4380 g och var 54 cm lång. En redig liten karl  haha :D
Förlossningen gick relativt snabbt och bra. Fick tyvär aldrig någon ryggmärgsbedövning som jag hade bestämt mig för att jag velade ha pga att jag helt plötsligt öppnat mig 10 cm.
Benny min älskling var helt otrolig och ett stort stöd vid min sida och bättre barnmorskor hade jag inte kunnat ha!! Helt otroliga människor hade jag som stöd!

Nu är det matdags för Kevin :)


Ha det så jättebra!
Kramar <3

 


Kommentarer
Postat av: therese

Jätte fina barn Emelie, tänker på er!!

2010-12-09 @ 13:06:42
URL: http://theresevarld.blogspot.com
Postat av: Sandra

Grattis ännu en gång till det lilla miraklet! Skönt att höra att allt har gått så bra! Har suttit här och väntat på ett inlägg med lite detaljer för att höra hur det gått för er..



All lycka till dig och din vackra familj. <3

2010-12-09 @ 14:51:19
URL: http://sandravardag.blogg.se/
Postat av: Malin O

Instämmer med Sandra - ännu en gång stort grattis till er alla. Vilken riktig sötnos till lillkille å superstolt storasyster =D

Har också vart in å bloggen å kollat flera ggr/dag för å få se grabbhalvan å höra hur allt gått =)

2010-12-09 @ 20:58:52
Postat av: Tove

Ett stort grattis till en superfin pojke! Jag har nio veckor kvar nu men det går ju fort som 17. :)

Ha en riktigt god jul!

/Tove

2010-12-23 @ 17:14:40
URL: http://blogthebaby.wordpress.com/

Lämna gärna några rader här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0